۷ پاسخ

من 11 ازاد سازیم
فقط گاهی گرفتگی شکم دارم ک اونم زودگذر

من روز ۲۰ازادسازیم و دو روز تاخیر خوردم
۱- تاالان کمردرد و دل درد خیلی داشتم که دوسه روزه خیلی کم شده
۲-ترشح خیلی خیلی کم یک بارم یه چیزی بین صورتی و قهوای خیلی کم حال
۳-به بو حساس شده بودم
۴-دو روز بعد آمپول تب شدید گرفتم جوری که بدنم ریخت بیرون
۵-از امروزم که مزه ها مخصوصا ترشیجات خیلی به نظرم ترش تر و تند ترن
۶-مجددا از امروز پهلوهام خیلی کم ولی میگیره و ول می‌کنه
۷-مهم تر از همه همیشه یک هفته مونده به پریودی ترشح خونی دارم که این دفعه هیچی نداشتم:/
۸-سه تا بیبی چک زدم همشم منفی بود اخریشم یک روز مونده به پریودی
۹-تکرر ادرار جوری که منی که هر۲۴میرفتم دستشویی الان روزی سه بار میرم
۱۰-یبوست و نفخ که نمی‌تونستم تخلیه کنم
حالا نمی‌دونم اینا بر اساس تلقین به وجود اومده یا واقعا بوده
ولی همه اینا در حد دوسه روز تو زمانهای متفاوت بود

منم15ازادسازیم و علائم پریود و ترشح و سینه درد و سرگیجه فقط دارم

۱۲آزادسازی ام کمردرد سینه درد گاهی ام دل درد

من اقدامم گرده نخل خرما خوردم فقط چندروز بود ک زیر دلم تیر میکشید .
۲۵ موعدم توکل بر خدا امروز بی بی زدم منفی بود ۳ روز مونده به موعد

منم۱۲ آزادسازی هستم و بدون علامت🙃

من بدون کوچکترین علائم روز ۹ ازاد سازی 🥲

سوال های مرتبط

مامان جوجوممد مامان جوجوممد هفته هفدهم بارداری
مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 هفته بیست‌وچهارم بارداری
منتظر معجزه 💔💔 منتظر معجزه 💔💔 قصد بارداری
مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سی‌ودوم بارداری