کیا این ماه آمپول ازاد سازی ‌زدن مثبت شدن

۶ پاسخ

بی‌بی‌ چک مارک چی زدی

من این ماه زدم روز 12آزادسازی انشالله این ماه بگیره

منم زدم مثبت شدم از روز ۱۴ ازاد سازیم بیبیم هاله انداخت تا امروز ک ۱۶ ازاد سازیمه پررنگ تر شد😍🥹انشاءالله قسمت همه ی منتظرا

منم زدم و مثبت شد

من فولیکول ۱۵ داشتم روز ۱۳

من زدم و مثبت شدم

سوال های مرتبط

مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 هفته بیست‌وچهارم بارداری
منتظر معجزه 💔💔 منتظر معجزه 💔💔 قصد بارداری
مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ارمین مامان ارمین هفته پانزدهم بارداری