نکن خواهر
برای بدنت ضرره
خواهرشوهرمن ۴/۵سال پیش اینجا تهران بهش گفتن سزارین کن بچت درشته رفت شهرستان طبیعی آورد هنوز ک هنوزه لگن درد داره نمیتونه سجده بره
خیلی سخته یا خدایی نکرده بچه رو ناقص می کنن یا خودتو یا هردوتون و من تچپجربش و داشتم زایمان اولم گفتن لگنت تنگه ولی باز طبیعی کردن سر بچمو له کردن سر بچه دومم باز کتفش و در اوردن خواهر نرو طبیعی
اینکار نکن ب خودت ظلم مطلق میکنی عوارضش تا همیشه باهات میمونه دردش هیچوقت یادت نمیره
خیلی سخت میشه انگار
منبچه اولم
ولی داغون شدم ...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.