خانوما کسی بوده لگنش کوچیک بوده و تونسته طبیعی زایمان کنه

۵ پاسخ

نکن خواهر
برای بدنت ضرره
خواهرشوهرمن ۴/۵سال پیش اینجا تهران بهش گفتن سزارین کن بچت درشته رفت شهرستان طبیعی آورد هنوز ک هنوزه لگن درد داره نمیتونه سجده بره

خیلی سخته یا خدایی نکرده بچه رو ناقص می کنن یا خودتو یا هردوتون و من تچپجربش و داشتم زایمان اولم گفتن لگنت تنگه ولی باز طبیعی کردن سر بچمو له کردن سر بچه دومم باز کتفش و در اوردن خواهر نرو طبیعی

اینکار نکن ب خودت ظلم مطلق می‌کنی عوارضش تا همیشه باهات میمونه دردش هیچوقت یادت نمیره

خیلی سخت میشه انگار

من‌بچه اولم
ولی داغون شدم ...

سوال های مرتبط

مامان شادمهر مامان شادمهر ۶ ماهگی