هرروز بهش نده خوب نیست زیاد اگه آب پز باشه مشکلی نیست ولی نیم رو زیاد نده
برو شکر خدا کن ک میخوره وای دختر من هیچی نمیخوره دیگه دیوونه شدم از دستش دیروز تخم مرغ آبپز کردم به زوررر سفیده رو خورد زردش نخورد دیگه
بچه رو گذاشتی داخل سینی خخخخ منم همیشه میزارمش
مجازه عزیزم
نه زیادنیست ماشاالله داره یک سالش میشه
نه خوبه زیاد نیست دوتا پسر منم تخم بلدرچین دوتا میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.