بده اگه گشنه بمونه ممکنه زردی بگیره به خدا شیرخشک غول نیس ولی با سرنگ بده اگه تهش هیچ جوری شیر خودتو نخورد البته
ای نازارکم قدمی خیر بیت
ای گیانکم عزیزکم خوا خوشی کات بوتان کال و و کرچ گیان😍😍🥰 اونه ناو فکرت بوم به خوا اونه دعای خیرم کردگه بوت خواشکر که به سلامت نجاتو بو ایشالله به ناز باوکو و دایکی گوره بیت، خوت چونی حالت خاسه؟
عزیزکم پاوقدومی خیر بیت بوتان وه ناز خوتانو گوره بیت😍❤️ماشالاااا خوا خوشی کات،چویته کام بیمارستان؟
جوجهههههه خوش اومددییی عزیزممم.
چقد دردات طولانی بوده خیلی سخت بوده .
ماما همراه نگرفتی؟؟.
بچه منم اولش شیرخودمو سخت میگرفت الان خوب شده باید همش بزور بدی بهش میدونم الان خیلی سخت بیدار میشن
خدااااااالپاشو،ماشاالله🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿
مبارک باشه عزیزم.
تو بیمارستان بهت اموزش ندادن؟
منم اولش شیر اصن نداشتم، و از طرفی هم نمیشه بع بچه شیشه بدی از الان. وگرنه اصلا سینه نمیگیره.
پرستارا به من اموزش دادن ک سینه تو بذار تو دهن بچه، یک سرنگ هم بخر و شیر خشک رو با سرنگ از گوشه دهن بچه بده.
اینطوری هم بچه سینه رو میگیره هم سیر میشه.
یواش یواش شیر ات راه میوفته.
الان چون شیرت کمه بچه گریه میکنه و سینه نمیگیره طبیعیه.
چه نمکه😍😍
ای خوا خوشی کات دعا بو امیش بکه
من قرص لاکتاول خوردم عالی بود
الهیییییییی چقدر ناززه
خودت الان خوبی ؟
من هنوز زایمان نکردم
چند هفته بودین شما ؟
عزیزم خداحفظش کنه براتون بچه های منم اول سینمونمیگرفتن بعدش یکم تلاش کنی میگیره فکش ضعیفه شیرخشک نده اگه خودت دلت نمیخواد
قرص لاکتاول. و پودر گالاکتومید تو آب هویج حتما مصرف کن شیرت فراوان میشه
مبارکه عزیزم خیلی بدنش گرم نگیر
سینه تو بزار دهنش باسرنگ شیر خشک بریز
قدمی مبارکه انشالله تنت سلامت به خواحفظی کابوت دلکم
عزیزم اگه شیر خودتونو نمیخوره حتما شیرخشک بده خدای نکرده قند بچه میوفته
مبارکه خوش قدم باشه
اگر نمیخوره دلایل متفاوت داره
ولی حتما با دکتر مشورت کن
تمام سعیتو بکن شیر خودت رو بدی
دو سه روز اول بعضی نوزادها بخاطر تنبلی و خستگی فک شون سینه مادر رو نمیگیرن
حتما ویدئو آموزشی ببین و نکات شیردهی رو بخون کمک کنندست
اگر واقعا هیچ جوره نمیگیره
شیرخشک بده
الهیییی😍😍صورتشوووو😍😍♥️♥️🥰🥰
مبارکه قدمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.