من 11ماه اقدام بودم وخداروشکر این ماه دیگه خدا به دلم نگاهی کردومثبت شدم✨🌿
ان شاالله روزی همه مامانای چشم انتظار🤲🏻
من ۲ سال در اقدام بچه اول بودم و بعدش با امپول ازادسازی خدا برام خواست و بار اول باردار شدم
اقدام نکردم هنوز ولی دعام کنید شرایطمون خوب بشه نترسم و اقدام کنم
ان شاءالله شما هم به زودی دامنت سبز بشه عزیزم❤️
چهار سال رحم تک شاخ دارم
ماه نه خواهر سال
۱۱ ساله
۶ماه دیگ خستم شده خدایا خودت میدونی من صبر ندارم چرا باهام اینجوری میکنی حکمتت شکر
۲ ماه
ماه دومم🥹🙏
۳ماهه
سه سالو خورده اقدامم فعلا ک هیج
ده سااال
یه عمر
۱سال و چهار ماه ولی تازه فهمیدم مشکل همسرمه و سردی رحم داشتم به امید خدا درست شد
تقریبا ۳ سال
من 4 ماهه اقدام بودم امروز تازه متوجه شدم باردارم
منم 5سال
۳ سال
تقریبا از بعد پریود
یک روز درمیون
شایدم دوروز درمیون
دوسال و دوماه
یکبار بارداری شیمیایی ودفع شد و خلاص
نزدیک چهارسال و یک سقط💔
دو سال شد فک کنم 😅
بعد پاکی یک روز در میون
۴ ماه
۹ ماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.