۲۱ پاسخ

من 11ماه اقدام بودم وخداروشکر این ماه دیگه خدا به دلم نگاهی کردومثبت شدم✨🌿
ان شاالله روزی همه مامانای چشم انتظار🤲🏻

من ۲ سال در اقدام بچه اول بودم و بعدش با امپول ازادسازی خدا برام خواست و بار اول باردار شدم

اقدام نکردم هنوز ولی دعام کنید شرایطمون خوب بشه نترسم و اقدام کنم
ان شاءالله شما هم به زودی دامنت سبز بشه عزیزم❤️

چهار سال رحم تک شاخ دارم

ماه نه خواهر سال
۱۱ ساله

۶ماه دیگ خستم شده خدایا خودت میدونی من صبر ندارم چرا باهام اینجوری میکنی حکمتت شکر

۲ ماه

ماه دومم🥹🙏

۳ماهه

سه سالو خورده اقدامم فعلا ک هیج

ده سااال
یه عمر

۱سال و چهار ماه ولی تازه فهمیدم مشکل همسرمه و سردی رحم داشتم به امید خدا درست شد

تقریبا ۳ سال

من 4 ماهه اقدام بودم امروز تازه متوجه شدم باردارم

منم 5سال

۳ سال
تقریبا از بعد پریود
یک روز درمیون
شایدم دوروز درمیون

دوسال و دوماه
یکبار بارداری شیمیایی و‌دفع شد و خلاص

نزدیک چهارسال و یک سقط💔

دو سال شد فک کنم 😅
بعد پاکی یک روز در میون

۴ ماه

۹ ماه

سوال های مرتبط

مامان شم مامان شم قصد بارداری
مامان نهاد مامان نهاد روزهای ابتدایی تولد
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری