۴ پاسخ

بهترین راه جلوگیری طبیعیه به این دردسرانمی ارزه ملیونی ادم خرج کنه و بهت نسازه

من گذاشتم اومد پایین لکه بینی داشتم خسته شدم عفونت کردم درش اوردم دیگ نمیزارم

من روز 5 پریودم گذاشتم گفت اه بهت بسازه بعد تموم شدن پریودت دیگه نهایت 3 روز لکه بینی داشته باشی ولی 20 روزگذشتو این کوفتی قطع نشد رفتم یه دوبارم پیش دکترم بهم قرص داد که لکه بینی قطع بشه ولی فایذه نداشت ضخامت رحمم رو زیاد کرده بودتو سونو گفت لکه خون تو رحمت زیاده یه کیست هم بهم زده
برا منم یه روز کم میشد خون یه روز زیاد میشد خلاصه این شد که بهم نساخت و درش اورد و تا الانم که 3 ماه میگذره
پریودم بعد اون بهم خورد
حالا انشالا به شما بسازه من کلی هزینه کردم بی فایده
مال من مدل مسی بود 10 ساله
شما چند روزه گذاشتی؟
و چهمدلی گذاشتی؟

منم الان ۶. ۷ ماهه گذاشتم هنوز لکه بینی دارم یکسره

سوال های مرتبط