سلام خانما شربت سفیکسیم چند سی سی میدین ؟

۲ پاسخ

چند کیلو هست.
من دخترم ۹و نیم بود ۳سی سی میدادم

اون روز دکتر به من‌گفت دو و نیم سیسی هر دوازده ساعت

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱ سالگی