سلام اراکی های عزیز داخل روبیکا گروه زدم دورهم باشیم و سوالی داشتیم بپرسیم
پیوی پیام بدین تا لینک براتون بفرستم 🌸🩷
@Fatii80p
ندادن
به ما از اول هم ندادن
بچه من آبان بدنیا اومده تا بهمن دادن دیگه نداااااااااادن گذاشتن بیشترو بشه بدن بچه های ۴۰۵لا اقد پول دوتا پوشک براشون بشه ههههه
برا منم دو ماه دادن دیگه ندادن
فقط دوبار دادن به ما دیگه نمیدن سهم بچه مارو دادن ۴۰۵ ها ۲ملیون براشون میریزن عدالت نیست مملکت
نه والله دهک 4 هستیم
چجوری بفهمیم؟ ثبت نام داره؟
از ۱۴۰۵ ندادن
از اول ندادن 😂
نه ندادن
ن ندادن
از ۴۰۵ ندادن به ما
نه دهکمون میگن بالاس
به ماهم فقط سه ماه دادن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.