۱۵ پاسخ

سلام اراکی های عزیز داخل روبیکا گروه زدم دورهم باشیم و سوالی داشتیم بپرسیم
پیوی پیام بدین تا لینک براتون بفرستم 🌸🩷
@Fatii80p

ندادن

به ما از اول هم ندادن

بچه من آبان بدنیا اومده تا بهمن دادن دیگه نداااااااااادن گذاشتن بیشترو بشه بدن بچه‌ های ۴۰۵لا اقد پول دوتا پوشک براشون بشه ههههه

برا منم دو ماه دادن دیگه ندادن

فقط دوبار دادن به ما دیگه نمیدن سهم بچه مارو دادن ۴۰۵ ها ۲ملیون براشون میریزن عدالت نیست مملکت

نه والله دهک 4 هستیم

چجوری بفهمیم؟ ثبت نام داره؟

از ۱۴۰۵ ندادن

از اول ندادن 😂

نه ندادن

ن ندادن

از ۴۰۵ ندادن به ما

نه دهکمون میگن بالاس

به ماهم فقط سه ماه دادن

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا ۱۳ ماهگی