۴ پاسخ

من ۸سانتی داشتم عمل کردم

من شش سانت داشتم فقط قرص ضد بارداری باید مرتب بخوری درمان دیگه ای نداره

۴سانت خیلی بزرگه
بابد بری دکتر ببینی چی میگه
من کیست ریز دارم در خد میلیمتر
با دارو اوکیه اما ۴سانتی نمیدونم بزار دکترت ببینه

۴سانتی فک کنم با دارو رفع نشه دکترت چی گف

سوال های مرتبط

مامان روشا و روشنا مامان روشا و روشنا ۳ سالگی