۹ پاسخ

بدون نظر پزشک خیر

سوال منم هست

مشکلی نداره میگن یکهفته بعدواکسن۴ماهکی میشه کمکی وشروع کرد
من برا دخترم و۴ماه ونیم بود شروع کردم الانم ک سه سالشه مشکلی نداره خداروشکر
ازفرنی یا پوره سبزیجات شروع کن

من دادم از ۵ ماهگی مشکلی هم نبود سرلاک فرنی دادم بهش

آره من از پنج ماهگی شروع کردم با فرنی شروع کن تو تاپیکام کتاب تغذیه تکمیلی هست برنامه هم هست توش که چند قاشق و چند وعده بدی خواستی ازش استفاده کن

هر بچه ای از یه سنی شروع میشه ، مثلا بچه های من از چهار ماهگی دکتر گفت شروع کن بهش فرنی بده

منم تازه شروع کردم فرنی و سیب و موز

فرنی آبکی

با دکتر مشورت کن عزیزم

سوال های مرتبط