امروز واکسن دخترمو زدم 37ونیم تبه؟

۴ پاسخ

سخت بود واکسنش ؟؟؟

آره تبه

واکسن ۶ماعگی خیلی سنگینه خیلی حواست باشه ب تبش درد هم زیاد داره من با پروفن میتونستم تبشو بیارم پایینو دردشو کم کنم حدود ۴تا۵روز خیلی سخت بود

۳۷ ب بالا تبه استاب بهش فردا

سوال های مرتبط

مامان فاطمه🌻💛 مامان فاطمه🌻💛 ۱۳ ماهگی