برای جلوگیری از ترک ها چه پمادی استفاده میکنید

۸ پاسخ

نظرتون درباره بایو اویل چیه

روغن زیتون

روغن نارگیل خیلی تایید میکنن همه

پماد آ د

من روغن زیتون و روغن نارگیل زدم هفته ای ۲-۳ بار. فقط یکی دو تا ترک زیر نافم خورد خیلی کم بود به نسبت

دوسم میگفت از ۵ ماهگی هر شب روغن زیتون زد به شکمش میگفت اصلا اصلا ترک نخورده

من روغن ماستلا

من ازکرم هیدرودرم استفاده‌ میکنم البته خودمم تازه خریدم امیدوارم تاثیرگذارباشه

سوال های مرتبط