مامانا تو 30 هفته هم سونو داریم یان؟

۵ پاسخ

من سه شنبه تازه میشم سی هفته چهارشنبه میرم دکتر ببینم برای کی می‌نویسه سونو رشد را

بین ۳۰ تا ۳۴ هفته سونو رشد هست گلم

آخرین بار چند هفته دادی؟
من یبار ۲۸ یبارم ۳۲ سونو دادم ۳۰ نرفتم

نه دیگه یدونه ۳۴ هفته اینا مینویسن سونو رشد

اگ سونو رشد نرفتی اره

سوال های مرتبط

مامان میکائیل💙🕊 مامان میکائیل💙🕊 ۱ ماهگی