۴ پاسخ

آره واقعا سخته.من داغون شدم سر واکسن چهار ماهگی.

دستمال خیس کن بزار رو شکمش

سه ساعته قطره بده

خیلی سخته پاشویه کن

سوال های مرتبط

مامان لیا 🫀🧸 مامان لیا 🫀🧸 ۱۲ ماهگی