اره عزیزم
خیلی زود شرو کردی همه چیو چون رفلاکس دا ه ک ماست کلا بده براش تا یه سال
منم میدم دکتر گفت بده لیست غذایی که دکتر به پسرم داده عزیزم گذاشتم تاپیکم ملاحضه کن وبا خیال راحت بده
کلا یک قاشق بیشتر بچع نمیتونه بخوره من قاطی غذاش یک غذا میزنم
من میدم ولی ن زیاد
من میدم چون همون ماست ماجان کارخونه یکی هست😄همون مزه میده
آره ولی مقدار کم زیاد نده بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.