میگم ماست سون میتونم بدم دخملی؟؟؟

۷ پاسخ

اره عزیزم

خیلی زود شرو کردی همه چیو چون رفلاکس دا ه ک ماست کلا بده براش تا یه سال

منم میدم دکتر گفت بده لیست غذایی که دکتر به پسرم داده عزیزم گذاشتم تاپیکم ملاحضه کن وبا خیال راحت بده

کلا یک قاشق بیشتر بچع نمیتونه بخوره من قاطی غذاش یک غذا میزنم

من میدم ولی ن زیاد

من میدم چون همون ماست ماجان کارخونه یکی هست😄همون مزه میده

آره ولی مقدار کم زیاد نده بهش

سوال های مرتبط

مامان علیهان🐥 مامان علیهان🐥 ۷ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۳ ماهگی