من برنج رو میزارم با آب و ی تیکه نبات خوب بپزه بعد ک حسابی لعاب داد بهش شیر رو اضافه میکنم ی کوچولو گلاب و هل در آخرم ک شعله گاز رو خاموش کردم بهش خامه میزنم یکم .گاهی شده حتی موز هم ریختم
برنج رواز قبل خیس میکنم کمی میشورم روی شعله با اب که مقدارش باید بیشتر باشه میذارم بعد که لعاب انداخت چندتا دونه هل وشیر میریزم میزارم جوش بیاد ،بعد کمی گلاب و کره میزنم و در اخر یکم شکر یا نمک میزنم من خودم شیرین دوست دارم
فقط شیر رو تو چند مرحله اضافه میکنم و ی ربع اخر درب قابلمه رو با شعله کم میذارم
من برنج نیم دونه میزارم خوب خوب بپزه و لعاب بندازه بعدش یه رب آخر یکم شیر میریزم به غلظت دلخواه میزارم یه رب بپزه و نوشجان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.