من ۳۲بود ولی دکترم چیزی نگفت!
منم 31بود شکمی هنوز دکتر نرفتم ببینم چی میگه
پله نرو
توالت فرنگی استفاده کن
سرپا زیاد و خم راست ممنوع
من انتی ۳۱ بود انومالی شد ۲۹ بعد دو هفته ۲۶
خیلی خیلی مواظب باش
من ک امروز رفتم طول سرویسکم چک نکرد گف زوده
گفت درد داری گفتم بعضی وقتاگف نمیخوادفعلا
خوبه ولی حتما سرکلاژ کن هفتته بره بالا بچه سنگین میشه میاد پایین....
لب مرزی عزیزم بخصوص توهفته ی پایین سعی کن استراحت کنی بعداینک ممکنه واژینال کمترباشه ونیاز ب سرکلاژداشته باشی ب دکترت سونوتوحتمانشون بده
من انتی۳۶بودانومالی ۳۱
اره عزیزم زیر 30 خطر ناکه ولی خیلی هم بالا نیست ک خیالت تخت تخت باشه مراقب باش فشار ب خودت نیاری ک پایین تر بیاد
اگر خوب رعایت کنی تا انومالی بازم دو سه میل کم میشه
پس مراقبت کن
من انتی ۳۵ بودم انومالی ۳۲
شکمی یا واژینال؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.