۵ پاسخ

او خدای من 🫢🥹🥹ابجی کوچیکه متم روسینش داره مامانمم داره داداشمم داره
میگن بخاطر اینکه رفته بود امام زاده

همانژیومه عزیزم

بنظرم ببر دكتر حتما نشونش بده خيالت راحت شه

باید میبردی پزشک ببینه عزیزم

خب چرا نبردی دکتر

سوال های مرتبط