واکسن ۶ماهگی چن تاس میزنن کوجاشون

۷ پاسخ

دختر من یدونه زدن تو ی ران

من دوتا خوراکی یکی به پاش زد

من هفته پیش زدم دوتاخوراکی دوتا به پاش

دوتا خوراکی دوتا تزریقی

من ک شنبه زدم‌دو تا خوراکی و دو تا تزریقی داشتت

دقیقا همونا که برا واکسن ۴ ماهگی زدی هست فقط بجای پنوموکوک سرخک میزنه

یکی خوراکی یکی ب پای چپ

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان سلناو سانیار مامان سلناو سانیار ۱۴ ماهگی
مامان اِلا🎀 مامان اِلا🎀 ۱۷ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۶ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۶ ماهگی
مامان آدوین مامان آدوین ۱۴ ماهگی
مامان 🌼🧸مِلودی مامان 🌼🧸مِلودی ۱۵ ماهگی