برای من بستگی داره کجا باشیم
اگه توخونه دوتایی باشیم برای چیزی گریه کنه نمیدم ،پیش اومده بقول شما گریه وجیغ و دادوبیدادکرده منم خودمو زدم اون راهو تلویزیون نگاه کردم دیدم یواش یواش ساکت شد و خودش اومد بغلم وتموم،ولی وقتی جایی باشیم حواسشو پرت میکنم نشد مجبورمیشم میدم که شر نکنه بقیه حوصلشون نکشه
درکل باید سعی کنیم یاد بدیم باگریه نخوان به خواستشون برسن
بعضی وقتا آره بعضی وقتا نه
والا فرصت نمیده،هرچی بخواد همون اول گریه میکنه گاهی بهش میدم گاهی نه
نه نمیدم
نووووچ
ببین یه جیغایی میزنه ک جرعت ندارم ندم بهش😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.