۵ پاسخ

چرا باشگاه نمیری باشگاه بری هر ما هر وقت میشی

ندا توهرماه عقب میزنی و یاخدا یاخدا میکنی اخرشم پریودمیشی‌ پس نگران نباش

والا من بعد یه ماه شدم ده تام بیبی زدم😑

شما ک تنبلی تخمدان داری ممکنه حتی ماه ب ماهم عقب بندازی

تا ی هفته ۱۰ روز طبیعیه

سوال های مرتبط