۸ پاسخ

پسر اول من نگرفته بود تو این سن به طور کامل پسر دومم گرفته بستگی داره کاملا نگران نباش فرصت داره گردن گرفتن یعنی بخوابونش روی سطح صاف انگشتتو بگیره بلندش کنی سر به عقب نره ول نشه

باهاش تمرین کن که عضله های گردنش تقویت شه روی شکم بذارش وسایل رو از پایین تکون بده تا بالا که سرشو از پایین به بالا بیاره نگاهش کنه
من دستمو تکون میدادم همش جلوش چشماش حتی وقتی به پشت دراز کشیده بود وقتی با چشماش دستمو دنبال می‌کرد گردنشو هی تکون میداد

من از وقتی دنیا اومد نمیدونستم تامی تایم چیه به شکم همش روی سینم می‌خوابید
اما ۱ ماهگی ک دکترش گفت تامی تایم گذاشتمش روی سطح صاف و با روغن از نوک سر تا پاشو ماساژ میدادم خیلی زود گردن گرفت
ولی کلا بچه ها باهم تفاوت دارن

پسرمن تازه یکم نگه میداره بعدبازم میفته خم میشه سه ماهگیش که افتضاح بوداصلانمیتونس درحددوثانیه نگه میداشت انقدتامی تایم گذاشتم الان بهترشده ولی بازم لق میزنه

عزیزم تا 6 ماه وقت داره بچه با بچه فرق داره دختر منم کامل کامل نگرفته

پسر منم تازگیا گرفته

اره‌‌‌

جدی بچه من گردن گرفتن

سوال های مرتبط