مثبت باشه نشون میده از منم همین بود
منم مثل تو وارد روز دوم تاخیر شدم امروز تست زدم مارک درکا بود دوتازدم هردو هاله انداخت اماخیلی کم رنگ امیدوار نشدم نمیدونم شایدم باردار باشم...
چه جالب با همیم منم روز ۳۳ با ۲ روز تاخیر اما میخوام تا پنج شنبه صبر کنم
بزن ولی اگ منفی بود نا امید نشو من هر ماه پنج روز تاخیر دارم
ن ماله بعضیازودمیندازه انشاالله که مثبته عزیزم من همش 10روز بودک. پاک شده بودم فهمیدم باردارم
من ی روز تاخیر زدم مثبت شد
بزن معلومه الان
من چی؟
نه من روز۳۲بود زدم منفی شد زوده
عزیزم چطور برنامتو میره رو این حالت راهنمایی میکنی لطفا
صبر کن تا ۱۰ روز مثل من فرا ک ۱۱ میشه میخام تست کنم صبی😇
بزن مشخصع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.