۴ پاسخ

همیشه میگن حتی پریود شدی بزن
اما کثیف کاری زیاد داره
من ترجیح میدم نزنم بعدش دوباره از نو شروع کنم و دوره درمان رو تکمیل کنم حتی دوباره پماد میخرم که ۷ روزش کامل شه

میشه تو پریودی ام زد

برای عفونت عزیزم؟میشه بگی دیگ چ داروهایی دادن بهتون

نزن تا تموم شه

سوال های مرتبط