همیشه میگن حتی پریود شدی بزن
اما کثیف کاری زیاد داره
من ترجیح میدم نزنم بعدش دوباره از نو شروع کنم و دوره درمان رو تکمیل کنم حتی دوباره پماد میخرم که ۷ روزش کامل شه
میشه تو پریودی ام زد
برای عفونت عزیزم؟میشه بگی دیگ چ داروهایی دادن بهتون
نزن تا تموم شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.