۳ پاسخ

عزیزم اصلا نزن من ۳ ماه پیش زدم ماه اول کلا پریود نشدم از ماه دوم افتادم لکه بینی تا الان ک ۳ ماه تموم شده ولی همون طوری لکه بینی دارم و اصلا افتضاحه میخوام برم دکتر اول ک پریود بشم بعدم دستگاه بزارم از آمپول خیلی بهتره

من زدم ۵ ماه پریود نشدم
چند میلیون خرج دکتر کردم چندسال پیش
اخرش پریود شدم 😒
بهم نیفتاد

یعنی فقط سه ماه جوابه

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۵ ماهگی
مامان ساتیار و تودلی مامان ساتیار و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کوچولوی گردالی مامان کوچولوی گردالی ۱ سالگی