عزیزم اصلا نزن من ۳ ماه پیش زدم ماه اول کلا پریود نشدم از ماه دوم افتادم لکه بینی تا الان ک ۳ ماه تموم شده ولی همون طوری لکه بینی دارم و اصلا افتضاحه میخوام برم دکتر اول ک پریود بشم بعدم دستگاه بزارم از آمپول خیلی بهتره
من زدم ۵ ماه پریود نشدم
چند میلیون خرج دکتر کردم چندسال پیش
اخرش پریود شدم 😒
بهم نیفتاد
یعنی فقط سه ماه جوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.