۱۴ پاسخ

هم خرابه هم تو نور بدی عکس انداختی

عزیزم این بیبی چک کلا خرابه خط کنترل cباید حتما پررنگ بشه این هیچکدوم خط ها پررنگ نیست ینی یا ادرار زیاد ریختی یا بیبی چک خرابه

ولی من دوتا خط با فاصله میبینم

دو خط داره

به نظرتون کم نریختم

3قطره ریختم

خرابه انگاری

این انگار خرابه

خرابه یا ادرار زیاد ریختی یکی دیگه بزن

خرابه

خرابه این چ تستی هست ک تیکه تیکه هس

خیلی‌ تاره

منکه نمیفهمم

زیاد ادرار ریختی
خرابه

سوال های مرتبط

آیدا آیدا قصد بارداری
🙃😶🙃 🙃😶🙃 قصد بارداری
الناز الناز قصد بارداری
آیماه آیماه قصد بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۴ ماهگی
مامان قند روزای تلخ😍 مامان قند روزای تلخ😍 هفته سوم بارداری
مامان قند روزای تلخ😍 مامان قند روزای تلخ😍 هفته سوم بارداری
مامان قند روزای تلخ😍 مامان قند روزای تلخ😍 هفته سوم بارداری
انیتا انیتا قصد بارداری
انیتا انیتا قصد بارداری
زیبارو زیبارو قصد بارداری