من داشتم عااااالی بود
خیلی راضی بودم
اصلا حس نمیشه
بالا هم نمیره خیالت راحت
بهترین هدیه ای ک به خودت میدی همینه
خواهرم داره خیلی راضیه
عالیه من ازوقتی کاپ میزارم راحت شدم انگارنه انگار ک پریودی
چجوری استفاده میشه؟
شستن و دراوردنش سخته
اینا یک بار مصرف هس من استفاده نکردم
اصلاااا بهش فكر نكردم نميدونم چرا
منم دوست امتحان کنم چه قیمته؟سایزبندی داره؟
کابوسمه😭
منم میخام بگیرم ببینم چجوریه
من گرفتم چند بار بیشتر استفاده نکردم
همش احساس میکردم ممکنه نشتی بده همزمان پد هم میذاشتم
گذاشتن و شستن و در اوردنشم داستان بود دیگ خیلی وقته استفاده نکردم
بعضی هام دیدم که خیلی راضی ان
این تجربه من بود
چجوریه این نم پس نمیده به لباس😐چجوری خون ازاین سوراح کوچولو میره تو کاپ؟؟
من استفاده کردم خوب بود برای وقتایی که میترسی پد کفاف نده و پس بده خوبه یا فعالیت زیاد داری
بنظرم یجوریه ک یه تیکه پلاستیک تو و. ا. ژ. ن باشه 😐
اصلا استفاده نکردم ونخواهم کرد
استفاده نکردم حس بدی بهش دارم...
انقد بدم میاد چیه این اخه
من هیچوقت حس خوبی بهش نداشتم و سمتش نرفتم
من که استفاده نکردم هیچوقت
نظری ندارم چون تجربه ای ندارم و اصلا دلمم نمیخاد تجربه ش کنم حقیقتا😕
بیارش پایین😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.