۲۲ پاسخ

من داشتم عااااالی بود
خیلی راضی بودم
اصلا حس نمیشه
بالا هم نمیره خیالت راحت

بهترین هدیه ای ک به خودت میدی همینه

خواهرم داره خیلی راضیه

عالیه من ازوقتی کاپ میزارم راحت شدم انگارنه انگار ک پریودی

چجوری استفاده میشه؟

شستن و دراوردنش سخته

اینا یک بار مصرف هس من استفاده نکردم

اصلاااا بهش فكر نكردم نميدونم چرا

منم دوست امتحان کنم چه قیمته؟سایزبندی داره؟

کابوسمه😭

منم میخام بگیرم ببینم چجوریه

من گرفتم چند بار بیشتر استفاده نکردم
همش احساس میکردم ممکنه نشتی بده همزمان پد هم میذاشتم
گذاشتن و شستن و در اوردنشم داستان بود دیگ خیلی وقته استفاده نکردم
بعضی هام دیدم که خیلی راضی ان
این تجربه من بود

چجوریه این نم پس نمیده به لباس😐چجوری خون ازاین سوراح کوچولو میره تو کاپ؟؟

من استفاده کردم خوب بود برای وقتایی که میترسی پد کفاف نده و پس بده خوبه یا فعالیت زیاد داری

بنظرم یجوریه ک یه تیکه پلاستیک تو و. ا. ژ. ن باشه 😐

اصلا استفاده نکردم ونخواهم کرد

استفاده نکردم حس بدی بهش دارم...

انقد بدم میاد چیه این اخه

من هیچوقت حس خوبی بهش نداشتم و سمتش نرفتم

من که استفاده نکردم هیچوقت

نظری ندارم چون تجربه ای ندارم و اصلا دلمم نمیخاد تجربه ش کنم حقیقتا😕

بیارش پایین😂

سوال های مرتبط