هم هفته های من شما هم گاهی زیر دلتون میگیره یا تیر میکشه ؟؟

۷ پاسخ

سلام قشنگم تا پیک ۴ماه قبلتو‌دیدم که عزیزم باحرفات قوت گرفتم خوب گلم ایوا کردی عزیزم حامله شدی یا اینکه طبیعی باردار شدی میشه برام توضیح بدی

اره خیلی

آره منم همینطورم خیلی نگران میشم

آره منم

منم یکی دوروزه زیر شکمم درد دارم و پهلوهام
فردا ان شاالله میرم دکتر

اره منم همچنان

دقیقا زیر شکمم سمت راست ب سمت کشاله ی جا سفت میشه میسوزه🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط