سلام خانوماشماسنگینی جنین کجاشکم حس میکنین

۵ پاسخ

بیشتر زیر شکم

سمت چپ

همچنان سر دلم زیر قفسه سینه چونکه بریچه😞

وااااااژن ب حدی ک میگم واژنم شکسته

سمت جپ پایین🥲

سوال های مرتبط

مامان نویان 🩵🥹😘 مامان نویان 🩵🥹😘 هفته هشتم بارداری