کدوم از این ها قشنگه 👇
فرزند؛ پوشک؛ نوزاد

۹ پاسخ

اینم سومی

تصویر

این دومی

تصویر

این اولی

تصویر

سومی قشنگه فقط باید رنگشو با ست خونت ست کنی

دومی فکر کنم بیشتر به دیزاین طوسی منزلت بیاد

سومی خوبه

سومی قشنگه

طوسی اولیه خوبه

برای سبک مینیمال؛ می‌خوام خوب وشیک باشه دوستان!
خودم میگم آخری ولی رنگ طوسی میخوام داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان رهاجون مامان رهاجون ۵ سالگی