فرزند پوشک به نظرتون این مبل قشنگ شیرخشک

تصویر
۴ پاسخ

اون قسمت جلو دسته مبل ها چقدر خوبه برای چایی اون ایده رو پسندیدم اگه ترکیب رنگش با کوسن و فرش هاش خوب باشه میتونه قشنگ باشه به نظر من اما راحتیشو نمیدونم

گلم چنده قیمتش ؟

رنگش دوست ندارم اما مدلش قشنگه خوبه

این رنگ بشدت کثیف میشه رنگشو توصیه نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود ۵ سالگی
مامان 🫀mahan🫀 مامان 🫀mahan🫀 ۵ سالگی
مامان رادین و هیراد مامان رادین و هیراد ۵ سالگی