فرزند پوشک شیرخشک
باز بخاریا و شوفاژا رو روشن کردیم😅

۸ پاسخ

ابادان جوریه که روزا بری بیرون سه درجه تغییر رنگ میدی
پسرکوچیکمو‌دیروز بردم بهداشت بیچاره از گرما بالا اورد و همش گریه میکرد

من زیر پتوام 🤣

اینجا اینقد گرمهههههه پختیممم

ماهم جمع نکردیم شهر ما شباش سرده همیشه تا آخر اردیبهشت بخاری نصب هست.از اونطرف هم از وسط شهریور بخاری نصب میکنیم.

واااای خوش بحالتون ما کولر راه انداختیم

خوشبحالتون ابادان از شدت گرما کولر رو ۱۷ جواب نبس

ما جمع نکردیم بخاری سالن رو.
فقط دوروز پیش واسه اتاق خواب برداشتم چون همیشه اواسط اردیبهشت همینطور میشه

ما اصلا جمع نکردیم .هیچی معلوم نیست الان چرا باید هوا سرد باشه اخه

سوال های مرتبط

مامان رادین و هیراد مامان رادین و هیراد ۵ سالگی
مامان رادین و هیراد مامان رادین و هیراد ۵ سالگی
مامان رادین و هیراد مامان رادین و هیراد ۵ سالگی
مامان رادین و هیراد مامان رادین و هیراد ۵ سالگی
مامان رادین و هیراد مامان رادین و هیراد ۵ سالگی