۱۷ پاسخ

دست ب چاقو ها نزنه خدایی نکرده

عروسکه از نوع واقعیش🥹😍هزار ماشاالله
نزار عکسشو گلم

چیپس بستنی لواشک. اصلا سیر نمیشن ولی برای غذا دهن باز نمیکنن😕😕😕

آی ننه ، اسپند دود کن بهش ماشالله بهش، من به دخترم زینک پلاس میداد خوب بود البته زینک و نباید طولانی مدت استفاده کرد

چقد ماهه ای خدا ماشاالله 🥺🥺🥺🧿🧿🧿

خدا حفظش کنه براتون. از چشم بد دور باشه. مثل عروسک می مونه دخترتون.
اسفند براش دود کنید.
عکس بچه رو نذارید تو سوشال، چشم بد زیاد هست

نعو زینک

مولتی سانستول زینک پلاس اشتها اوره

اخخ این دختر بده من قورت کنم❤️😍

چرا خودت نمیخوریش❤

نئوزینک مولتی هم باعث اشتها میشه

عزیزم
هیکلش مثل پسرمه
چن کیلوعه

من به پسرم زینوکید میدم خوبه براش

قطره زینک

ن ولی میشه این بچه رو گاز گرفت اشتها آدم زیاد میشه😍😘😘😘😘🧿🧿🧿🧿

ترخدا به منم بگو

وای خدا الهی بمیرم برات 😍🥹

سوال های مرتبط