خانوما بنظرتون‌جنسیت چیه؟

تصویر
۱۲ پاسخ

ضربان قلب ۱۷۰ برای من دختر بود
برای تو ۱۷۶ هست شاید دختر باشه
رعیتی ۷۰ درصد نگفت؟

پسر💙😍

به نظرم پسره😘

پسره 🩵

اینو از روی مانیتور گرفتین؟اجازه میدن عکس بگیریم؟

پسره

فکر کنم دختر باشه

سلام عزیزم این سونو رو تو دوازده هفته رفتی
برا منم دکتر نوشته شوهرم میگه ولش اینو نرم انومالی رو برم دیگه

دختر🥲

خواهری تو چند کیلویی

دخمل

پسر فک کنم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو عباس🎀🫂 مامان جوجو عباس🎀🫂 هفته نوزدهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓💙 مامان توت فرنگی🍓💙 ۲ ماهگی
مامان حامین مامان حامین ۱ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخترم🩷🌸 مامان دخترم🩷🌸 ۸ ماهگی
مامان فواد 👶🏻💙 مامان فواد 👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گندم مامان گندم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسری🥹 مامان پسری🥹 هفته بیست‌ودوم بارداری