منم مثل شما میترسم باردار باشم چون نشدم
منم بعداز زایمان ی بار پریود شدم ماه دوم نشدم تست زدم چن بار ولی منفی بودش بازم نشدم این ماه رو
نه نیس
من ک نمیبینم
اگه رابطه محافظ شده داشتی نترس منم زدم هاله داشت ولی منفی بود بیشتر ک زدن هاله داشته ولی حامله نبودن
هاله داره ولی
هورمون بارداری بعد از ۳ماه فروکش میکنه
اگه رابطه پر خطر نداشتی نترس
تو نور عکس بگیر بیشتر معلوم میشه
منفیه کلا اینا الکی هاله میندازه تاخیرتم بخاطر شیردهی هست
منم هاله رو میبینم ولی🥲
منم زدم مثبت شد هر دوتا قرمز ولی بتا دادم منفی
ادرار اول صبح ناشتابزن اون دقیقه؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.