گیلاس نفخ داره نباید بخورم؟

۲ پاسخ

همه میوه ها کمپوت شده اشکال نداره گلم.
بریز تو شیشه ابش کن شکر بریز یه قاشق گلاب درشو کیپ کن بزار توی قابلمه پر اب رو گاز ۳ ساعت بجوشه با شعله کم
این کمپوت تا باز نشده ۶ ماه بیرون یخچال و بعد از اینکه باز بشه تو یخچال یه هفته اوکیه 🤪

اره نفخ داره فک کنم

سوال های مرتبط

مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۲ ماهگی
مامان امیرعباس وآرسین مامان امیرعباس وآرسین ۱۲ ماهگی
مامان گردالی^-^🩷 مامان گردالی^-^🩷 ۱۳ ماهگی