۱۰ پاسخ

میخوای راحت باشه، بزار هرموقع بچه امادگیش رو داشت بگیر، اذیت نمیشی، خودت هم باید به لحاظ روحی آماده باشی

برای من سختیش ۹ روز بود، یعنی روز نهم دیگه میگفت جیش

هفته اول خیلی سخته هفته دوم یکم چالش بیرون رفتن رو داری هفته سوم دیگه. راحتی ولی باید تواین مدت بیخیال باشی

من دخترم پوشک شورتی میپو شید بعد همچنان که اون تنش بود هریک ساعت میبردم سرویس و توضیح میدادم جیش اومدنی بیایم دسشویی
اونطوری هم یاد گرفت هم جایی خیس نشد الان نزدیک ۲هفته اس گرفته‌شده

من تقریبا ۱ ماه پیش شروع کردم ولی با شکست روبه رو شدم دیگه دخترمو اذیت نکردم دوباره تقریبا از ۹ روز پیش دوباره شروع کردم و همچنان دارم ادامه میدم
خیلی بهتر شده نسبت به اولاااا
تحت هیچ شرایطی دیگه پوشک نکردم
از شانس هم همش باید پسر بزرگترمو ببرم کلاس تقریبا هر روز بیرون هستیم

منم سه روزه درگیرممم

وای منم درگیر همینم
میترسم هنوز شروع نکردم

راحتی نداره والا

هر وقت قصد کردی بگیریش دیگ تحت هیچ شرایطی پوشک نکن چ شب چ مهمونی

سختیش هفته ی اول مقاومت کنی تمومه

سوال های مرتبط