۱۵ پاسخ

ی سوال ب خوام قرص اورژانسی نندازم چی باید کنم چون الان ریخته شده تو میخام برم قرص اورژانسی بگیرم راهکاره دیگه ای هست

دیگه چی کنم مجبورم آخه نخورم چی کنم راه چاره ای نداره

چرا انقدر ریاد کل هورموناتو بهم ریختی

والا من کلا یبار استفاده کردم کیست گرفتم الانم از دکتر رفتن خسته شدم. چه جراتی داری شما .

زعفران برای سقط بچه مثلاً ماه اول اثری داره یا زعفران می‌تونه ب باردار نشدن اثری بزاره

خوردن قرص اورژانسی دررررر سااال دو باره فقططط.زیاد بخوری سرطانو هزار کوفت ادم مبتلا میشه.با بدنتون بازی نکنید

آخه من بچه نمیخام ب خاطر اون قرص اورژانسی میخورم اثر گذاریش زیاد باشه

چرا نداره سالی حداکثر دوبار مجازی بخوری خیلی آسیب میزنه

چن بعد از خوردن اورژانسی پریود میشی؟؟؟؟

خب اینجور شد چی کنم نخورم ک نمیشه حالا بچه نمیخام بچه ندارم حالا

تازه پریودمم تموم شده ۷روزی هست ولی باز اینجور شد خوردم قرص اورژانسی

رحمت خشک میکنه هورمون هاتو بهم میریزه عاقل باش

اگر میخوای دیگه مادر نشی ادامه بده
قرص اورژانسی باید فقط 1 بار نهایت در سال استفاده بشه نه بیشتر

الان باز ی قرص اورژانسی خوردم قبل اینکه بخورم چند روز پیش حالم ی جوری بود حالت تهوع سردرد داشتم میخاستم بی بی چک بزنم ولی الان اینجور شده میتونم بی بی چک استفاده کنم؟؟

دارد ! دیگه نخور

سوال های مرتبط

مامان نیلماه مامان نیلماه هفته بیست‌وسوم بارداری