وزنش اگه نسبت ب تولد خوبه ک مشکلی نداره دخترمنم ازهمون اول ک دنیا اومد وزنش کم بود، ولی کمکیو از 6 ماهگی شروع کردم
۶ماهگی
بهم گفتن از۴ماه شروع کنم اماپسرم اسهال بود از۵ماه شروع کردم
پایان ۴ماهکی میتونی سرلاک و فرنی بدی
۴ ماهگی به تجویز دکتر
من از الان بهش فرنی میدم
من پسر اولم رفلاکس داشت دکتر پایان ۵ ماهگی شروع کرد ولی این یکی رو گفت پایان ۶ ماهگی
۵ ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.