ازالان نبرید اون هنوز بچه هست اینجور مراسم ها براش سنگینه سروصدا هست اون همه آدم میاد ازکجا میدونی کی سالمه کی مریضه با جون بچه تون بازی نکنید
من ک بردم کلن خواب بود ازییت نداشت
من ک میخوام ببرم محلمون😁😁
نمیبرم میترسم
چرا میبرین؟جریانش چیه
به نظرم کوچولوعه میترسه
نه الان ویروسای جدید با حاجیا اومده کجا میخوای ببری تو شلوغی
نبر لطفا مریض میشه بچه ضعیفه
نبر ی موق خدای نکرده مریض میشه
من هفت ساله میرم
امسال هم تنهام هم میدونم آقام نمیبرع از الان میگه حوصله ندارم ببرمت بیارم
وگرنه خیلی دلم میخواد برم
وای من دوست داشتم بدنیا اومده بود میرفتم
الآنم دوست دارم فردا برم
باید ببینم صبح چجوری از خواب بیدار میشم و میزان دردم چقدره
چه عجله ایه بذار سال بعد ان شاالله
دیگه الان دوسال ونیمششده
من اصلا تا حالا نبردم
بچه ی شما خیلی کوچیکه من جات بودم نمیرفتم هم خودت سختته هم بچه اذیت میشه
بشین خونه با تلوزیون همراه شو
به نظرم نبر
خیلی کوچولوء همیشه هم که ویروس هست
ازچی میترسی
والا منم دوست دارم برم ولی خب نمیتونم بشینم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.