خوب میشه مامان عزیز
تو حالت خوب باشه نینی هم خوب میشه. مراقب خودتون باشید.
تا میتونی شیر بده اگرم کم شیرخشک بده سریع خوب میشه
حال بدی نداره عزیزم اکثر بچها زردی دارن دیگه چیز عجیب و نگران کنندهای نیست انشاالله زود خوب بشه
انشالله ک زودتر خوب میشه عزیزم لباس کمتر بپوشون تند تند شیر بده بزار زردیش برطرف شه
براش دما سنج بزار تا محیط گرم نباشه
تا ۱۴ خوبه بستری نمیخاد همه بچه ها دارن غصه نخور عزیز دلم. منم بچم که داشت نمیفهمیدم که جای نگرانی نیست. . وسریع پایین میاد. فقط شیر خوردن مهم هست و ادار.
الن خوبل
اب انار بخور ازطریق شیرت میرع برطرف میشه
انشالله چیزی نیست زود خوب میشه
منمشنبه باید ببرم غربالگری استرس دارم نکنه زردی داشته باشه یکم سفیده چشمش زرده
بچه منم هی گریه می کرد دوبار شیرش می دادم می گذاشتم زیر نور
بچه منم نزدیک ۱۴ بود دکتر گفت دستگاه بیارید خونه. سریع اومد مایین فقط شیر خوردن مهنه هر ۱ ساعت وخورده ای بیارش شیرش بده. شیر مهمه. . باید ادرار زیاد کنه. شیر ا اگه زرده و اغوزی. دو بار شیر خشک با قطر چکون بهش بده. فوری میاد پایین
نگران نباش دختر من ۱۶ بود ،حتی بستری شد ولی تا میتونی شیر بده زود خوب میشه ،ولی واقعا خیلی حس بدیه من که اون موقع داشتم دیونه میشدم
نگران نباش تو دستگاه ان شاالله زود برطرف میشه فقط مواظب باش چشماشو باز نکنه و حتما پوشکش کن
بچه من زرد زرد بود مثل زرد چوبه
خنکی خوردم خوب شد
ولی قطره دادم
انشاءالله خوب میشه غصه نخور
خودت چیزا خنکی بخور
عناب بزار بحوشه بخور.
آب خاکشیر بخور
هیچی نیست بابا نی نی منم رو ۱۲ بود ۴۸ ساعت تو دستگاه بود بعدش آزمایش داد اومده بود رو ۶
زود رد میشه به امید خدا منم پسرم ۱۴ بود دو روز زیر دستگاه تو خونه نگهش داشتم اومد روی ۸
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.