۱۸ پاسخ

تا هر موقع دلش بخواد حس امنیت داشته باشه من خودم عشق میکنم و لذت میبرم از اینکه بچه هام کنارم بخوابن حالم خوبه الان دخترم ده سالشه خودش رختخواب شو جدا کرده دوست ندارم پیش ما باشه موقع اش ک بشه خودشون مستقل میشه پس حیف نیس از این لحظات استفاده نشع

پنج سالشه دخترم
هنوز پیشش می‌خوابم

من تا هروقت خودش بخواد پیشم باشه پیش خودم میخوابونمش 🥲 قطعا ۵_۶سالگی اتاق جدا میخواد دیگه

روانشناس معتمد من گفته که ۳سالگی خوبه برای مستقل خوابیدن.
پسر من بسیار بهم وابسته ست!

من جداش کردم

من از ۸ماهگی جدا کردم تو تختش تو اتاق خودش میخوابه

من فک میکردم پسرم خیلی وابسته باشه اما یک روز بردم تو تختش تواتاقش خوابید شبشم همین کارو کردم عاشق تختش شده موقع خوابش خودش از نرده میگیره میره رو تختش میخوابه محض اطمینان پایین تختش میخوابم هنوز اما از چند وقت دیگه میخوام دیگه برم اتاق خودمون بخوابم

دختربزرگم ۶سالشه کوچیکه نزدیک ۲ سال از شیروپوشک گرفتم ۳شبه جداشون کردم دورشون بگردم تواتاق میخوابونم

هروقت دیدم دیگه تا صبح می‌خوابه و گریه و نق نق نداره می‌ره تو اتاقش که فک کنم خیلی زمان نبره

من از ۱۰ ماهگی جدا کردم و تو تخت خودش میخوابید و منم پایین تختش ولی بعد یکی دوماه دیگ تنها میخوابه ماهم اتاق خودمون

فدات من تقریبا 1سالودوماهش بودکه جدا کردم ولی نه توی اتاق یاتخت جدا ما روتخت میخوابیدیم الان دخترم زیر تخت تشک براش پهن کردم میخوابه جاشومیشناسه میره میخوابه خودش عادت کرده دیگه خیلی سخت بود دوست دارم بغلم باشه اما خب خیلی تکون میخورد خیلی اذیت میکرد تمام مدت میپریدم استرس اینوداشتم که نیفته ازتخت نمیشد باشوهری خلوت کردبیدارمیشدتاحس میکرد روتخت نیستم بیدار میشد جیغ وگریه وحشت زده برای همین جداکردم

شش سالشه تازه تو اتاقش میخوابه ما رو هم باید ببینه رو به روی خودش تا بخوابه
سخت نگیر کم کم خودش مستقل میشه اجبارش نکن

من خودم بچه بودم با اینکه همیشه پیش مامانم میخوابیدم ولی شب مثلا خواب بد میدیدم میترسیدم بغلش میکردم... الانم خودمو جای دخترم تصور می‌کنم خیلی بَده ک جای خوابشو جدا کنم گناه داره طفلک🥲

ما ۲ ماهه جدا کردیم میره رو تخت وای پایین پاش میخابیدیم
یه مدته دیگه اومدیم اتاق خودمون تنها میخوابه

هعی خواهر همین دو دقیقه پیش شوهرمم همین سوالو میکرد ازم😂دلم نمیاد خودم بیشتر وابستم بیچاره عروسم

دخترم اگه همکاری کنه ۷ماهگی اینا جدا میکنم چون الانم شب مبخوابه صبح بیدار میشه

۱۱ماهگی جداکردم

من تقریبا یک ماهی هست تو تخت خودش میخوابونم
ولی خودمم میام تو اتاقش میخوابم🫤
میترسم گریه کنه نشنوم

سوال های مرتبط