آره خیلی قشنگه عزیزم.
گلبرگ لطیف ترین چیز دنیاست....چقدر رویایی
سلیقه من بین اینا هاناست
گلبرگ اصلا جالب نیست به نظرم
اسم کلا سلیقه ای هست
گلبرگنه قشنگ نیس
ولی ساناز شیکه
اره خیلی قشنگه ی اسم خاصه 😍 نیکی هم قشنگه
چه اسم لطیفی😍😍😍
اره خیلی قشنگه
یکی تو دانشگاه ما بود اسمش گلبرگ بود فامیلش ابریشمی
کلبرگ ابریشمی خیلی باحال بود اسم وفامیلش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.