اسم دختر گلبرگ قشنگه؟
هانا
آیدا
ساناز
نیکی
کدوم بهتره؟

۶ پاسخ

آره خیلی قشنگه عزیزم.
گلبرگ لطیف ترین چیز دنیاست....چقدر رویایی

سلیقه من بین اینا هاناست
گلبرگ اصلا جالب نیست به نظرم
اسم کلا سلیقه ای هست

گلبرگ‌نه قشنگ نیس
ولی ساناز شیکه

اره خیلی قشنگه ی اسم خاصه 😍 نیکی هم قشنگه

چه اسم لطیفی😍😍😍

اره خیلی قشنگه
یکی تو دانشگاه ما بود اسمش گلبرگ بود فامیلش ابریشمی
کلبرگ ابریشمی خیلی‌ باحال بود اسم و‌فامیلش

سوال های مرتبط

مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی
مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱۱ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۸ ماهگی
مامان نیلداخانم مامان نیلداخانم ۹ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۶ ماهگی
مامان آنــــــیا🫀 مامان آنــــــیا🫀 ۶ ماهگی
مامان جانان مامان جانان روزهای ابتدایی تولد