نباید بدوشی چون فرقی نداره با خوردن بچه ک..باید یکم تحمل کنی ۳روزه کم کم خشک میشه
نه نباید بدوشی تا خودش خشک شه
اره بدوش ، ولی زیاد نه در حدی که سبک بشه
بعد میتونی تو خواب عمیق سه شب بهش بدی هم بچه اذیت نمیشه هم خودت
چندوقتشه!؟؟ یهو نگیر..ببین مثلا روزی پنج بار میخورد یه هفته بکن وهار روز هفته دوم بکن سه بار هفته دوم دوبار و هفته چهارم یکبار و تمام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.