۵ پاسخ

ممکنه تب کنی و مریضم بشی

خود بخود خالی میشه هیچکاری نکن ندوش سرجاشون خشک میشه چندروز تحمل کن

خود به خود خالی میشه کاری نمیشه کرد بیخیال باش

اب یخ بریز

لطفاً جوابم بدید اگه تجربه دارین

سوال های مرتبط