هیئت میرید یا نه🙃

۲۱ پاسخ

بله با کمال میل چرا نرم من نوکر امام حسین 🥺🖤

بلهههه با عشششق میرم🥹

نمیدونم ترجیح میدم خونه عزاداری کنم تا با کسایی که اداشو درمیارن.و فقط این دوماهو حسینی هستند رفتارشون….😔

نه چون میرم اعصابم خراب میشه وقتی میبینم همه ارایش کرده اومدن انگار که اومدن تالار یا اینکه خانوما تو مسجد نشستنو فقط دارن غیبت میکنن والا تاحالا ندیدم کسی تو مسجد یدونه قران بخونه یا حداقل با سکوت بشینه

بله با عشق

بله چرا نه

نه🥺 خیلی هم دلم میخواد برم و نمیتونم

آره چرا نرم هر سال عاشق محرم دلم بدجور هواشو کرده با زیارت عاشورا واقعا دلت گریه میخواد

خانوما نمیشه چون دو نفر تو مسجد آرایش کردن یا غیبت کردن پس دیگه بدرد نمیخوره و نریم,امام حسین مال همه هست همه رو راه میده شرابخورشم کسی منع نمیتونه ,شما اگه دوست دارید بیاین

نه والا

نه والا

بلهههه میرممم🫠❤️فقططط به عشق امام حسین و بقیه اماما و مداحی های داییم
اینقد هستن میان مسجد انگار امدن عروسی یا فقط لحظه آخر میان برای شام
ولی ما از اولش میریم خیلی خوبه ک از اول بری دوتا چیز یاد بگیری ن فقط برای شام بری مسجد
اگه برای شام فقط باشه ک آدم تو خونه خودش درست میکنه میخوره

من امروز رفتم مراسم شیرخوارگان کلی گریه کردم دلمو خالی کردم معصومیت رو اونجا دیدم
وگرنه دسته و مسجد واقعا ... چی بگم اخه

دوسدارم برم دین همسرم یجوریه ک دوس ندارم بزور ببرمش اعتقاد نداره🫠ولی میگه اسم پسرمونو بزاریم حسین فازشو نمیفهمم😐

هیئت نزدیک خونمون شبها سنج ودمام ویخ۱۰دقیقه روضه میخونه وتمام امامن نمیرم چون نزدیک خونه مادرشوهرم اینایییم باهاشون قهرم دلم‌نمیخادچشمم توچشمشون بیفته

روضه میرم بازم اون بهتره

بلهه.

نه.

بله حتما

باغرور وقلبی لرزون🙃

یا نه😅

سوال های مرتبط

مهسا مهسا قصد بارداری