اتفاقا محلی بهتره
چون تخم مرغی ک مثلا ارگانیکه بعد چن ماه از سردخونه درمیارن ی تاریخی میزنن روش ک آره مثلا تازس
من خیلی برام جالب بود پسرم ماست ماجان ویونانی و سون گرفتم اصلا نمیخوره اوق میزنه ولی دیشب برای اولین خونه مادرشوهرم از ماست خونه مادرشوهرم دادم راحت خورد اوناگاو دارن ازشیر اون ماست میزنه پسرم خیلی قشنگ خورد
من ک میدم
اره جان
اتفاقا اینا مفیده افتاب خورده مرغا ویتامین دی داره
تخم ماشینی خاصیتش نصف اینام نیست
دكتر تغذيه به من گفت بهتره اين كارو نكني
هم نمي دوني تغذيشون چيه ، هم بخاطر گرما
من محلی میدم همیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.