اذیتت میکنه هردفعه میزنی
اینقدر نگرانی؟
روز اولش سخته یکم نترس
حتما کمپرس سرد بزار براش امروز فردا هم گرم
عزیزم بستگی به بدن بچه ها هم داره...یه سریا زیاد تب میکنن مثل پسر من...که خیلی اذیت شد ...ولی بچه ی دوستم نه ..گفتش سبک بود براش... پس بستگی به بدن بچه ات داره امروز هر ۴ساعت بهش استامینوفن بده...شبم حتما بالا سرش بیدار بمون و پاشویش کن...اگرم شیاف استامینوفن هم داری اگر دیدی خدای ناکرده خیلی تب داره شیافش کن تا تبش بیاد پایین ...
بستگی به بچه داره برا دختر من خیلی سبک بود الان چهار روز زدم فقط روز اول یکم تب داشت اونم با استامینوفن کنترل می کردم همین قشنگ راهت راهم میرفت انگار ن انگار واکسن زدیم
خیلی سخت
تب
شب بیداری
غذا نخوردن
دخترم الان چهار روزه غذا نمیخوره
کلی بخوام بگم ولی راحت بود
تاپیکام هست
منم تازه زدم ،گفت مثل قبلی هاست با کمی تفاوت که به نظر من خیلی سخت تر از قبلی هاست من بچم دوروزه دست وپاش به شدت درد میکنه و .....
سخت نبود
روز اول هر۴ ساعت پاراکید دادم
وقتی زد گذاشتم راه بره
فقط ساعت ۸ شب تا ۱۰ دراز کشید پاهاش درد میکرد باز آخرشب پاشد بازی کردن
من ک نمیزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.