۱۸ پاسخ

برای ملورین مثل بقیه واکسناش بود دقیقا ۱۲ ساعت از واکسن ک گذشت تب کرد و با پاراکید پایین نیومد مدام پاشویه کردم ب زور چون اجازه نمیده پنجره ها رو باز گذاشتم لباسارو از تنش دراوردم بعد ۲ ساعت تبش اومد پایین و تموم ولی دو روز لنگ میزد

پسرتون تولدش کی هست؟

انشالله سبک باشه فقط شربت استامینیفون بده هر ۴ ساعت نصف وزنش پاراکید دیگه جواب نمیده چون ماشالله بزرگ شدن

واس بچع من سنگینه امروز صبح زدم.قطرشو دادم خورد خوابید تا ۴.۴بچه بیدار شد از درد پا مدام گریع و نق نمیتونس تکون بخوره از غروب شروع کرد تب کردن باز قطرشو دادم با اینکع قطرشو دادم بازم تبش رفت بالا و دارم با پاشویه کنترل میکنم.دختر من چنتا واکسناش سبک بود یکیش سخت بود دقیقا نمیدونم‌کدوم تا سه روز تب داشت اینم سنگینه خیلی براش...

من دیروز زدم خداروشکر اذیت نشد یکم پاش درد گرفت ک دارو دادم خوابید بعدم بردمش بیرون راه رفت انشالله بچه شمام اذیت نمیشه

بعد واکسن بذار راه بره درد پاش سبکتر شه

پسر من اصلا مشکلی نداشت فقط سر وقت استامینوفن میدادم بهش

منم دیروز زدم خداروشکر سبک بود فقط با ابجیش بازی کرد همش سرگرم بود استامینوفن ولی دیروز ۴ساعت دادم

فقط یه چیزی اگر قراره دورازجون بد باشه اذیت بشه میشه اگرم قراره اذیت نشه نمیشه هیچوقت از قبل غصه چیزی نخور بذار وقتی اتفاق افتاد غصشو بخور یا باهاش مقابله کن فقط بدون هر سختی و بدی بالاخره تموم میشه

من تمام واکسنا بچم تو خود بهداشت گریه میکرد میومدیم خونه تا فردا صبحش تبش قطع میشد ولی گریه نمی‌کرد ی کم بی جون میشد ولی این 18ماهگی 3شبانه روز تب کرد اولش ک زدیم ی کم گریه کرد اومدیم بیرون بستنی خریدیم اومدیم خونه خورد قطره پاراکید دادم تا شب هم بازی کرد بدو بدو ولی شب ک شد یه دفه پاشو دیگه نتونست تکون بده تبشم رفت بالا تا 3روز فقط گریه کردو بهانه گرفت و تا یکماه دقیق دیگه غذا نخورد ب زور چند لقمه می‌خورد تف می‌کرد بیرون خیلی نااروم و بد غذا شد ولی ناگفته نمونه دوتا دندون اسیاب هم باهم داره در میاره ولی خیلی بد بود واکسنه

منم امروز زدم
بچم واقعا درد داره هم پاش هم دستش اصلا تکون نمیخوره زود زودم قطرشو میدم تبش یهو بالانره.. خیلی افتاده

من امروز زدم طفلکی بچم تب داره ک هیچ پاشو نمیتونه تکون بده لعنتی سخته

اصلا نترس همونجوری میگذره که واکسن های قبلی گذشت

خداروشکر واسه پسر من خیلی راحت بود دیروز زدیم
فقط بزار تا میتونه پاشو تکون بده وراه بره سرگرمش کن هی یادش نیوفته
ایشالا که راحت باشه

واسه پسر من که خیلی سبک بود فقط موقع زدن واکسن گریه کرد اونم شیر خورد و اروم شد بعدش نه تب کرد و نه پاش درد کرد
واسه پسری شما هم انشالله سبک باشه تا اذیت نشه

من امروز زدم تا. خود الان دار درد می‌کشه، تب لرز داره. نمی‌دونم چیکار کنم بچم آب شد همه اقدامات انجام دادم.
خیلی نگرانم با اینکه تا الان سر هیچ کدوم واکسناش تب نکرد

بچه منم فرداس😥😥

سلام الان خیلیا میگن نترس برو بزن چیزی نیست ولی فقط اینو بدون بدن هر بچه با بچه دیگه و هر واکسن با واکسن دیگه برا بچه فرق داره

سوال های مرتبط